چای سبز و تأثیر آن بر سرطان ، دیابت و پارکینسون

۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۲۵:۰۷ ب.ظ

چای سبز ( gilanchay.com)

 

چای سبز

 

چای سبز سالم ترین نوشیدنی روی کره زمین است؛ این نوشیدنی سرشار از آنتی اکسیدان و مواد مغذی است؛ و نوشیدن آن بر سلامت بدن تاثیر زیادی دارد. چای سبز متشکل از برگ های تخمیر نشده است که حاوی بالاترین سطح آنتی اکسیدان می باشد.  

مطالعات و گزارش های زیادی از خواص چای سبز ارائه شده است و این نوشیدنی به عنوانی نوشیدنی ضد پیری معروف می باشد.

 

خواص چای سبز

مطالعات زیادی در رابطه با خواص و فواید چای سبز انجام شده است؛ و خواص و فواید زیادی برای این نوشیدنی مورد تائید قرار گرفته است.

چای سبز شامل ترکیبات بیو اکتیو است که موجب بهبود سلامت می شود. بسیاری از ترکیبات گیاهی در برگ های چای، این نوشیدنی را به یک نوشیدنی طبیعی و مفید برای سلامت انسان تبدیل کرده است؛ این چای غنی از پلی فنول می باشد؛ پلی فنول شامل آنتی اکسیدان ها می باشد و چای سبز یک منبع غنی از آنتی اکسیدان است؛ آنتی اکسیدان موجود در چای سبز، خطر ابتلا به برخی از سرطان ها را کاهش می دهد.

چای سبز به علت دارا بودن کافئین، از نوشیدنی های محبوبی است که افراد برای داشتن انرژی و هوشیاری از آن استفاده می کنند.

از دیگر خواص این نوشیدنی ارزشمند، بهبود عملکرد فیزیکی و کاهش چربی است؛ بر اساس نتایج آزمایش های انجام شده، چای سبز موجب افزایش سوخت و ساز  و افزایش متابولیسم می شود. تاثیر چای سبز بر بهبود جریان خون و کاهش کلسترول بررسی و تائید شده است. این نوشیدنی از بروز مشکلات قلبی و فشار خون بالا نیز جلوگیری می کند.

با نوشیدن چای سبز، ریسک ابتلا به آلزایمر و پارکینسون کاهش می یابد. چای سبز در کوتاه مدت عملکرد مغز را بهبود می بخشد و موجب حفاظت از مغز در سنین پیری می شود.

چای سبز می تواند باکتری ها را از بین ببرد و از این طریق بر بهبود سلامت دندان و کاهش خطر ابتلا به عفونت تاثیرگذار است.

کاهش ریسک ابتلا به دیابت نوع 2 از دیگر خواص نوشیدن چای سبز است. این بیماری شامل افزایش سطح قند خون است که امروزه حدود 400 میلیون نفر در جهان را تحت تاثیر قرار داده است. چای سبز با بهبود حساسیت نسبت به انسولین موجب کاهش سطح قند خون می شود.

گیلان چای، با تولید چای سبز کاملا ارگانیک محصولی با کیفیت در اختیار شما قرار داده است. با انتخاب چای سبز گیلان چای و نوشیدن مداوم چای سبز می توانید از تمام خواص این نوشیدنی بهره مند شوید.

gilanchay.com

 

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید