چای ارگانیک

۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۳:۳۲ ق.ظ

با انتخاب گیلان چای یک محصول صد در صد ارگانیگ بنوشید

 

گیلان چای یک محصول صددرصد ارگانیک است. چای صددرصد ارگانیک، عاری از کودهای شیمیایی، آفت کش ها و سایر موارد شیمیایی می باشد. استفاده از آفت کش های مصنوعی در تولید محصولات، خطرات زیادی برای سلامت افراد به همراه دارد. نقص های مادرزادی، آسیب به سیستم عصبی، اختلال هورمون و غدد، اختلالات تنفسی، ناراحتی های پوستی و انواع سرطان ها از جمله خطرات آفت کش های مصنوعی برای سلامت انسان است.

در تولید چای ارگانیک و سالم، فقط برگچه های چای مورد استفاده قرار می گیرد؛ این برگچه ها شاداب تر و سالم تر از برگ های پایینی می باشد؛ از دیگر مزایای این برگچه ها، پایین بودن میزان فنول و بالا بودن میزان آنتی سیانین می باشد. به دلیل دارا بودن این ویژگی ها، نوشیدن یک فنجان چای ارگانیک، حس شادابی و سرزندگی برای افراد به ارمغان می آورد.

 

گیلان چای gilanchay.com

تولید چای صددرصد ارگانیک

در تولید چای صددرصد ارگانیک می بایست در مرحله کاشت، داشت و برداشت اصول زیادی مورد توجه قرار بگیرد. به منظور تولید این  محصول، نباید بوته چای به شکل تراریخته باشد و تغییر ساختار ژنتیکی در آن صورت گرفته باشد؛ رشد این محصول نیز باید در شرایط طبیعی آب و هوایی و خاک مناسب صورت بگیرد؛ حفظ رنگ ، عطر و شکل طبیعی چای در مراحل پس از تولید و اجتناب از افزودن اسانس و رنگ شیمیایی نیز می بایست در تولید این محصول مورد توجه قرار بگیرد.

برای تولید چای ارگانیک، گیاه در یک وضعیت هماهنگ با طبیعت رشد می کند؛ به همین دلیل نوشیدن چای تولید شده از این گیاه، احساس خوبی برای افراد ایجاد خواهد کرد .

gilanchay.com

 

 

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید